Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(41)
IBUK Libra
(24)
Forma i typ
Książki
(41)
E-booki
(24)
Poradniki i przewodniki
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(37)
nieokreślona
(14)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Działu Dorosłych
(26)
Wypożyczalnia Oddziału dla Dzieci
(11)
Filia Jadowniki
(3)
Filia Mokrzyska
(8)
Filia Okocim
(1)
Filia Poręba Spytkowska
(4)
Filia Szczepanów
(2)
Autor
Łukasiewicz Monika
(4)
Marcela Mikołaj (1985- )
(3)
Buzan Tony
(2)
Linksman Ricki
(2)
McCann Vivian
(2)
Pawlak Mirosław
(2)
Selikowitz Mark
(2)
Wierzejska Agnieszka
(2)
Włodarski Ziemowit (1925-2014)
(2)
Angelöw Bosse (1954- )
(1)
Baccalario Pierdomenico (1974- )
(1)
Ballinger Erich
(1)
Bełz Grzegorz
(1)
Birch Ann
(1)
Blair Kristen P
(1)
Bruner Jerome S
(1)
Brześkiewicz Zbigniew W
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Costandi Moheb
(1)
Czerniawska Ewa
(1)
Dubas Elżbieta
(1)
Dyrda Jolanta
(1)
Ferrari AntonGionata (1960- )
(1)
Fry Ronald W
(1)
Gozdek-Michaëlis Katarzyna
(1)
Green Shannon
(1)
Groenwald Maria
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Hankała Andrzej (1952- )
(1)
Hopej Marian
(1)
Horosiewicz Beata
(1)
Idczak Adam
(1)
Jakubiak Marek
(1)
Johnson Robert L
(1)
Johnson Robert Lee (1941- )
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Klimczak Kinga
(1)
Korpanty Jerzy
(1)
Korzeniewski Jerzy
(1)
Kotarski Radosław (1986- )
(1)
Krasowicz-Kupis Grażyna
(1)
Krzywicka Marta (1975- )
(1)
Kurpiewska Dorota
(1)
Kwiatosz Karolina
(1)
Latawiec Krystyna
(1)
Lenart-Gansiniec Regina
(1)
Levine Mel
(1)
Lorayne Harry
(1)
Maczuga Piotr
(1)
Majchrzak Olga
(1)
Malim Tony
(1)
Marian Olejnik (tłumacz)
(1)
Materska Maria (1942- )
(1)
Molek-Winiarska Dorota
(1)
Mrożek Tomasz
(1)
Myczko Kazimiera
(1)
Niemierko Bolesław
(1)
Niewinny Dobrowolski Andrzej (1945- )
(1)
Paleta Alicja
(1)
Pasieczny Jacek
(1)
Percivale Tommaso (1977- )
(1)
Peuker Zygmunt
(1)
Pietrasiński Zbigniew (1926-2010)
(1)
Przetacznik -Gierowska Maria
(1)
Putkiewicz Witold Maciej
(1)
Płuciennik Jarosław
(1)
Radzicki Józef
(1)
Reid Gavin (1950- )
(1)
Rosiak Tomasz
(1)
Rowntree Derek
(1)
Schwartz Daniel L
(1)
Skuza Agnieszka
(1)
Sosnowska Barbara
(1)
Stacewicz Paweł
(1)
Stankiewicz Zenobia
(1)
Stelmaszczyk Joanna
(1)
Szarota Zofia
(1)
Szyling Grażyna
(1)
Tsang Jessica M
(1)
Walota-Czekaj Grażyna
(1)
Waniek-Klimczak Ewa
(1)
Wenk Gary L
(1)
Wiśniewska-Kin Monika
(1)
Wojciechowska Zuzanna
(1)
Włodarski Ziemowit
(1)
Zakrzewska Izabela
(1)
Zgrzywa-Ziemak Anna
(1)
Zimbardo Philip G
(1)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(1)
Łaguna Mariola
(1)
Łucki Zbigniew (1938- )
(1)
Łuczyński Jan (tłumacz)
(1)
Żurakowski Filip
(1)
Żylińska Marzena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(14)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(64)
Język
polski
(61)
angielski
(2)
niemiecki
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(2)
Rodzice
(2)
14-17 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele
(1)
Przedszkola
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły średnie
(1)
Temat
Uczenie się
(34)
Dysleksja i dysgrafia
(4)
Nauczanie
(4)
Dziecko
(3)
Pamięć
(3)
Czytanie
(2)
Dzieci
(2)
Metody nauczania
(2)
Motywacja uczenia się
(2)
Myślenie
(2)
Uczniowie
(2)
Wychowanie
(2)
Andragogika
(1)
Ciała nasze krnąbrne i nieskore do żałoby / Różewicz T. - oprac
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Dysgrafia i dyslekcja
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Egzaminy do szkól wyższych
(1)
Egzaminy szkolnictwo wyższe
(1)
Gimnastyka
(1)
Historia
(1)
Historiozofia
(1)
I tak nas uczy umierania piosnka / Gajcy T - oprac
(1)
Języki obce
(1)
Kinezyterapia
(1)
Koncentracja
(1)
Konkursy szkolne
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Literatura młodzieżowa polska
(1)
Lutnista ciemnego czasu i losu / Wierzyński K- oprac
(1)
Mentoring
(1)
Mnemotechnika
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja do uczenia się
(1)
Motywacja wewnętrzna
(1)
My żyliśmy w literaturze / Woroszylski W. - oprac
(1)
Mózg
(1)
Młodzież
(1)
Nastolatki
(1)
Nastolatki adolescencja
(1)
Nauczanie - psychologia
(1)
Nauczanie dorosłych
(1)
Nauczanie szkolne
(1)
Nauczyciel pożądane cechy
(1)
Nauka w szkole wyższej
(1)
Nie z żalu pytam, ale z zamyślenia / Miłosz C. - oprac
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Notowanie
(1)
Opowiem wszystkie dzieje raz jeszcze wargą pełną / Gajcy T. - oprac
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Pisanie
(1)
Poezja polska historia 1939-1956
(1)
Popełnianie błędów
(1)
Postawy rodzicielskie
(1)
Poznawanie psychologia
(1)
Przyjaźń dziecięca
(1)
Przyroda
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia - szybkie uczenie się
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Rodzicielstwo
(1)
Rozwój poznawczy
(1)
Rozwój społeczno-moralny
(1)
Rzucam przed siebie wiersz / Broniewski W - oprac
(1)
Spełnia się brzemię kataklicznych nocy / Baczyński KK. _ oprac
(1)
Spostrzeganie
(1)
Statystyka
(1)
Stres szkolny
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Taki to mroczny czas / Baczyński KK. - oprac
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Uczenie efektywne
(1)
Uczenie się - psychologia
(1)
Uczenie się poradnik
(1)
Uczenie się psychologia
(1)
Uspołecznienie
(1)
Uwikłany w sprawy człowiecze / Wierzyński K - oprac
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Z nadmiaru ziemi zostałem poetą / Przyboś J. - oprac
(1)
Zabawy pamięciowe
(1)
Zakładkowa metoda pamięci
(1)
Zawód - szkolenie
(1)
Zdolności
(1)
nauczanie niepowodzenia
(1)
uczenie się - style
(1)
Łańcuchowa metoda skojarzeń
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
Poradnik
(9)
Praca zbiorowa
(3)
Podręczniki
(2)
Gry i zabawy
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
65 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ
50 rzeczy, które trzeba wiedzieć o mózgu. Moheb Constandi przedstawia najważniejsze informacje o tym, jak zbudowany jest mózg człowieka, w jaki sposób się rozwija i jak działa. Z tej książki dowiesz się, w jaki sposób informacje są przekazywane do mózgu, jak kształtuje się umysł, świadomość, osobowość, poczucie Ja. Poznasz najważniejsze informacje o procesach poznawczych, takich jak myślenie, pamięć, podejmowanie decyzji. Dowiesz się, jakie koncepcje na temat mózgu odeszły do lamusa i czy maszyny dorównają kiedyś mocom tego fascynującego ludzkiego narządu. Ta książka jest próbą podsumowania ponad wieku rozważań o mózgu. Zbiera wpływowe koncepcje neuronaukowe, aktualizuje te starsze w odniesieniu do nowych dowodów, oraz przedstawia te, które pojawiły się niedawno. Ma wyjaśniać koncepcje w sposób szczegółowy i lekkostrawny zarazem; oddzielać ziarno od plew i odczarować tajemniczą materię w naszych głowach. Z tekstu 50 idei, które powinieneś znać to seria książek wprowadzających w fascynujący świat pytań i zagadnień – tych trudnych oraz tych zupełnie podstawowych – które od dawna towarzyszą ludzkości w jej misji zrozumienia świata. Seria prezentuje najważniejsze teorie i idee głównych dziedzin wiedzy, stanowiąc świetny punkt wyjścia do dalszej nauki. Obowiązkowa lektura każdego początkującego erudyty!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Poręba Spytkowska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: 100 ideas for supporting pupils with dyslexia, 2007.
Publikacja to zbiór wypróbowanych i efektywnych metod pracy z dziećmi z diagnozą dysleksji. Zawarte w książce ćwiczenia i pomysły mogą być łatwo modyfikowane i dostosowywane do różnych rodzajów zajęć. Są odpowiednie dla dzieci i młodzieży w przedziale wiekowym od 5. do 19. roku życia. Nie wymagają też żadnego specjalnego wyposażenia. Wzbogacono je opisami wyjaśniającymi naturę dysleksji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Działu Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Biografie i badanie biografii zyskują na znaczeniu w sytuacji permanentnej zmiany, w jakiej przyszło nam współcześnie żyć. Pozwalają nam zbliżyć się do świata poszczególnych jednostek, by na tej podstawie formułować hipotezy i wnioski dotyczące przebiegu procesów uczenia się. Konieczność całożyciowego uczenia się podnosi znaczenie tej wiedzy, jednocześnie uświadamia nam, jak ważna jest umiejętność uczenia się z biografii własnej i innych. W procesach uczenia się biograficznego tkwi bowiem potencjał, jaki możemy wykorzystać do rozwiązywania problemów życia osobistego i zawodowego, dalszego rozwoju. Ta wiedza jest cenna zarówno dla uczących się, jak i tych, którzy mają ich wspierać w rozumieniu i korzystaniu z procesów i efektów całożyciowego uczenia się. Książka jest rezultatem badań prowadzonych w latach 2011–2013 przez pedagogów, socjologów i psychologów z różnych uczelni, które koordynował łódzki ośrodek badań biograficznych. Ma także interdyscyplinarny charakter. Zawiera ciekawy materiał, prezentujący różne rodzaje i aspekty biografii edukacyjnych. Znajdziemy w niej wątki metodologiczne, teoretyczne i empiryczne, które mogą wykorzystać w swej pracy naukowej i dydaktycznej nauczyciele dorosłych. Adresatami książki są nie tylko studenci nauk społecznych, pracownicy naukowi, ale także praktycy oraz osoby szukające inspiracji do uczenia się z biografii własnej i innych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Po 14 latach od pierwszego wydania oddajemy w ręce Czytelników zaktualizowane wydanie podręcznika Diagnostyka edukacyjna. Drugie wydanie podręcznika pogłębia podstawy psychologiczne diagnostyki edukacyjnej, poszerza i aktualizuje jej tematykę i literaturę, wprowadza Czytelnika w zagadnienia, które współcześnie zyskują na znaczeniu. Autor podręcznika wyodrębnił trzy główne bloki tematyczne dotyczące diagnozy osiągnięć uczniów oraz systemów edukacyjnych: • Przedmiot diagnozy. Ta część została poświęcona zagadnieniom uczenia się i kształcenia. Autor scharakteryzował modele uczenia się, koncepcję sprawczości i wspólnotowości w odniesieniu do ucznia oraz relacje między nauczaniem, wychowaniem i kształceniem. W tej części Czytelnik znajdzie także podstawowe informacje dotyczące paradygmatów diagnostyki oraz diagnozy edukacyjnej, a także charakterystykę pracy diagnosty w kontekście oczekiwanych kompetencji oraz wrażliwości etycznej. • Metody diagnostyczne. Druga część podręcznika zawiera podstawowe informacje na temat pomiaru jako podstawy diagnostyki edukacyjnej. Oprócz nabycia wiedzy na temat skal pomiarowych i narzędzi diagnozowania Czytelnik zapozna się z etapami pracy diagnosty, sposobami definiowania celów diagnozowania oraz konstruowania i ewaluacji narzędzi diagnozy. Autor scharakteryzował tu także nieformalne narzędzia diagnozy edukacyjnej. • Wyniki diagnozy. Ostatni blok tematyczny przybliża wiedzę na temat wyników procesu diagnozy edukacyjnej ucznia w sferze emocjonalnej i poznawczej. Autor opisał także zagadnienia związane z prowadzeniem egzaminów wewnętrznych oraz z diagnozą osiągnięć edukacyjnych na poziomie placówki edukacyjnej i kraju.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Oddziału dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Autorka akcentuje potrzebę poszerzania przestrzeni semantycznej w dyskursie podręcznikowym oraz konieczność uprawnienia przez szkołę otwartości poznawczej, co daje dzieciom/uczniom prawo do: - wyrastania z egocentrycznego oglądu świata i poszerzania horyzontów własnej egzystencji o cele ogólne i wybiegające w przyszłość; - poznawania siebie, rozumnego pielęgnowania indywidualności sprzężonej z empatią, odpowiedzialnością i troską o dobro ogólne; - budowanie własnej tożsamości w dialogu z innymi, przy poszanowaniu inności w zróżnicowanej kulturowo wspólnocie oraz roztropnego spożytkowania czasu i przestrzeni oraz radzenia sobie z przeciwnościami losu. Książka zawiera wyniki wnikliwych analiz zrekonstruowanych przez autorkę dyskursów podręcznikowego i dziecięcego oraz ich dramatyczną konfrontację. Paradygmat kognitywistyczny, rozumiany jako nowy kontekst teoriopoznawczy w badaniach edukacyjnych, stworzył możliwość uchwycenia podręcznikowych i uczniowskich sposobów kategoryzacji, dominujących typów racjonalności (taksonomicznej lub potocznej), a także stereotypowego i aksjologicznego opisu rzeczywistości.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
(Medycyna - Fakty)
Tyt. oryg. : "Dyslexia and other learning difficulties : the facts" 1998. - Tyt. okł. : Dysleksja.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Działu Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 372.41 (1 egz.)
Filia Jadowniki
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Medycyna - Fakty)
Tyt. oryg. : Dyslexia and other learning difficulties : the facts, 1998.
Tyt. okł. : Dysleksja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Oddziału dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak nie spieprzyć życia swojemu dziecku / Mikołaj Marcela. - Warszawa : Muza, 2020. - 268, [4] strony ; 21 cm.
Na okładce i stronie przedtytułowej: wszystko, co możesz zrobić, żeby edukacja miała sens.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Działu Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Wypożyczalnia Oddziału dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Filia Jadowniki
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Oddziału dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Filia Mokrzyska
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak nie zwariować ze swoim dzieckiem / Mikołaj Marcela. - Wydanie I. - Warszawa : Muza, 2020. - 301, [3] strony ; 21 cm.
Na stronie przedtytułowej i okładce podtytuł: edukacja, w której dzieci same chcą się uczyć i rozwijać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Oddziału dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak się uczyć / Ron Fry ; przełożyła Bożena Jóźwiak. - Wydanie 1. (dodruk). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2018. - 301, [2] strony : ilustracje ; 22 cm.
Tytuł oryginału: How to study 1994.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Działu Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Wypożyczalnia Oddziału dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. podtyt.: poradnik nowoczesnych metod nauki dla uczniów i studentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Mokrzyska
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Czy kiedykolwiek nauczałeś? To pytanie retoryczne. Oczywiście, że tak. Ludzie mają podstawową potrzebę, by się nawzajem nauczać. Robią to nauczyciele, rodzice, przyjaciele, rodzeństwo, plotkarze i pracodawcy. Uczymy innych najróżniejszych rzeczy: pokazujemy gościowi z innego miasta drogę do muzeum, zapoznajemy go z rozkładem podmiejskiej kolejki, uczymy dziecko jeść widelcem, kolejny raz pokazujemy szczeniakowi, jak zrobić siad. Ludzie uczą nawet samych siebie. Biorąc pod uwagę, że nauczałeś, przypomnisz sobie zapewne sytuacje, w których nauczanie nie działało tak, jak powinno. Spróbowałeś innego podejścia i rezultaty były lepsze. Oto częsty przykład: ktoś prosi cię o wskazówki dotarcia do budynku czy sklepu, ty odpowiadasz „Jasne!”, bo dokładnie wiesz, gdzie to jest. Za chwilę jednak sam łapiesz się na tym, że całkowicie nieskutecznie wymachujesz rękami, a na obliczu pytającego maluje się coraz większy znak zapytania. Ostatecznie rysujesz mapę. Istnieje wiele sposobów, po które sięgamy, ucząc się nawzajem. Co więcej, różne sposoby nauczania pasują do różnych rodzajów uczenia się. W książce „Jak się uczymy?” przedstawiono 26 naukowo potwierdzonych mechanizmów, za pomocą których uczymy się nowych rzeczy, wśród nich m.in: stosowanie analogii, uczenie się w grupie, stawianie pytań, wizualizacja, uczenie się przez obserwację. Każdy z nich scharakteryzowano według następującego schematu: Co to jest? Podstawowy opis mechanizmu uczenia i wskazanie, dlaczego jest ważny. Jak działa? Nauka i teoria, w tym przystępny opis nowatorskich badań. Jak z tego korzystać? Przykłady aktywności wykorzystujących dany mechanizm. Do czego się nadaje? Rezultaty, w osiągnięciu których ten mechanizm jest szczególnie dobry. Ryzyka. Częste błędy prowadzące do niepożądanych skutków. Przykłady dobrych i złych zastosowań. Literatura. Klasyczne i współczesne opracowania. Ściągawka. Opracowanie podsumowujące główne idee przedstawiane w rozdziale wraz z krótkimi przykładami. Książka będzie zrozumiała dla każdego, kto jest zainteresowany uczeniem się i możliwością jego usprawniania. Rzetelne podstawy naukowe i bogaty materiał źródłowy czynią z niej także znakomity podręcznik.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Działu Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Działu Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej